1. Jak założyć konto pacjenta?
Kliknij w przycisk „Zarejestruj się”. Następnie podaj swój adres e-mail, utwórz hasło do konta i wpisz je powtórnie. Na podany adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym konto. Po kliknięciu w link z wiadomości e-mail, Twoje konto zostanie utworzone i zarejestrowane w systemie. Teraz możesz uzupełnić swoje dane osobowe.
2. Nie otrzymałem maila z linkiem do aktywacji konta
W takiej sytuacji należy sprawdzić folder SPAM lub OFERTY. Jeżeli tam nie znalazłeś naszej wiadomości, napisz do nas na adres: rejestracja@nzozrevita.pl
3. Jak zrejestrować się na wizytę lub badanie?
Krok 1: Aby zarejestrować się na wizytę lub badanie należy uzupełnić swoje dane osobowe. Podanie danych jest dobrowolne i podlega ochronie. Wszelkie informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności. Po uzupełnieniu danych należy kliknąć w zakładkę „Umów się na wizytę”. W polu wyszukiwania należy wpisać imię i nazwisko lekarza lub specjalizację (np. kardiolog) lub rodzaj badania (np. echo serca). Następnie należy zaznaczyć wybranego lekarza specjalistę oraz placówkę w której chcemy się zarejestrować. Potwierdzić swój wybór klikając przycisk „Dalej”.
Krok 2: Po lewej stronie należy zaznaczyć rodzaj wizyty lub badania z którego chcemy skorzystać. Po wybraniu rodzaju wizyty, należy zaznaczyć preferowany dzień wizyty w terminarzu. Pogrubione daty wskazują, w które dni dostępny jest lekarz. Pod terminarzem wyświetlą się dostępne godziny. Jeżeli w wybranym dniu brak jest wolnych miejsc, należy wybrać kolejną datę. Po zaznaczeniu wszystkich opcji należy kliknąć przycisk „Dalej”.
Krok 3: Na końcu potwierdzamy, czy na wizytę rejestrujemy siebie czy dziecko lub członka rodziny pozostającego pod naszą opieką, a nie posiadającą możliwości samodzielnej rejestracji. Potwierdzamy klikając w przycisk „Dalej”.
4. Jak zmienić termin wizyty?
W panelu pacjenta, w zakładce „Moje wizyty”, należy kliknąć na znaczek „+” przy wybranej wizycie. Wówczas wyświetlą się szczegóły wizyty. Kliknij w przycisk „Zmień termin wizyty”. Przy zmianie terminu wizyty, zostaniesz cofnięty do opcji Kalendarza i tam zaznacz nowy termin wizyty wraz z godziną i potwierdź.
5. Jak odwołać wizytę lub badanie?
W panelu pacjenta wejdź w zakładkę „Moje wizyty”, kliknij na znaczek „+” przy wybranej wizycie. Wówczas wyświetlą Ci się szczegóły wizyty. Kliknij w przycisk „Odwołaj wizytę”. Wizyta zostanie automatycznie anulowana.
6. Jak zarejestrować na wizytę członka rodziny?
Rejestrowanie członka rodziny możliwe jest jedynie w dwóch sytuacjach: a) kiedy jesteś rodzicem lub opiekunem prawnym małoletniej osoby, b) kiedy reprezentujesz osobę w podeszłym wieku lub niepełnosprawną i niezdolną do samodzielnego założenia Konta w serwisie. W tej sytuacji w „Panelu pacjenta” należy przejść przez standardową procedurę rejestracji (Krok 1 i 2). W Kroku 3 należy zaznaczyć opcję „Członek rodziny” i wypełnić dane osoby rejestrowanej.
7. Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące wykorzystywania moich danych osobowych?
Wszelkie informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w dokumencie "Polityka Prywatności" dostępnym na stronie głównej rejestracji online NZOZ Revita lub w „Panelu pacjenta”